Comunicación - Getting people together 9

Reunión: 05/05/09

Group meeting: 05/05/09

Conclusiones:

1. Pack de bienvenida: se trata de información útil para la gente que viene a residir a Xàbia. Desde cómo escolarizar al niño, hasta cómo denunciar violencia de género. Se quiere hacer en cuantos más idiomas posibles. Entre todo el mundo se irá añadiendo información.

2. Discusión: Cómo conseguir que la información llegue a todas las comunidades de Jávea. Son necesarias personas que hacen de puertos de comunicación. Hay que identificarlas.
3. Los grupos de la A2 tienen ahora un sitio en Facebook

Siguiente reunión: continuaremos con la misma discusión

La siguiente reunión tendrá lugar: café Artisano en el Arenal a las 17h

Conclusions:

1. Welcome Pack: Now progressing on line in different languages. It provides information for everyone, newcomers and long standing residents and so needs to be in as many languages as possible. Everyone encouraged to add new information (eg helplines for domestic violence, etc.)

2. Discussion : How to get information out to the various communities?. Need for “hubs ” confirmed. List to be compiled, in conjunction with Councillor for Integration, of key information circulators in all communities in time for next meeting.
3. The A21 groups now have a Facebook page, so all encouraged to join, and to publicise to all friends.

Items for next meeting: we'll continue with the same subjects

Next meeting: May 19th at Artisano café in Arenal 17h

Add a New Comment
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License